Blogger Widgets

Berita Utama

PM Singapura Sanggup Beratur 30 Minit Untuk Ayam Goreng

perdana menteri sanggup beratur 30 minit untuk ayam goreng, pm singapura sanggup beratur 30 minit untuk ayam goreng

Kalau ada lah yang tidak mengenali Perdana Menteri Singapura, Lee Hsien Loong ini di sekitar itu mesti mereka tidak tahu yang pakcik ini adalah seorang yang amat berpengaruh. Apa tidaknya beliau adalah seorang Perdana Menteri. Dan mungkin yang ada di sekitar beliau pada masa itu juga tidak perasan akan kehadirannya.

perdana menteri sanggup beratur 30 minit untuk ayam goreng, pm singapura sanggup beratur 30 minit untuk ayam goreng

Apa yang SK ingin ketengahkan di sini, lihat sahaja kesederhanaan dan betapa berjiwa rakyatnya beliau. Tidak pasti pula jika terdapat beberapa orang pengawal peribadi berhampiran ataupun tidak tetapi yang pasti beliau sanggup menunggu 30 minit untuk mendapatkan ayam goreng (kegemarannya mungkin) sama seperti orang awam yang tiada apa-apa keistimewaan sedangkan beliau sudah tentu dapat menggunakan pengaruhnya untuk ayam goreng tersebut. Melihat gambar diatas, rata-rata rakyat dari negara jiran kagum dengan sikapnya.

Selain itu beliau juga tidak kisah menjamu selera di pusat penjaja terletak di Block 85 Redhill Market sama seperti rakyat kebanyakan lain. Bagamainapun ramai yang tidak percaya akan kesahihan gambar tersebut tetapi semuanya telah membuka mata apabila beliau sendiri mengemaskini Status Facebooknya tentang sebuah kedai popular di sana pada Jumaat lalu.

No comments:

Post a Comment